Comprèn totes les despeses dels serveis relacionats amb la seguretat i mobilitat ciutadana i aquells que hagi de realitzar l'entitat local per col·laborar amb l'administració general de l'Estat o de la comunitat autònoma en suport dels serveis de protecció i defensa civil, actuacions en cas de calamitats o catàstrofes, prevenció i extinció d'incendis i accions en general destinades a la protecció dels béns de l'entitat local o dels particulars, així com les que facin referència a l'ordenació del trànsit i de l'estacionament de vehicles. Es tipifiquen cinc grups de programes, es distingeixen els que tenen per finalitat la cobertura de despeses generals d'administració associades directament als serveis de seguretat ciutadana i protecció civil. A aquests efectes, s'entén per administració general les activitats dirigides a la planificació, coordinació, control, organització, gestió administrativa i desenvolupament de funcions de suport dels diferents centres directius que integren la política de despesa.
Categoria | Percentatge | Quantitat |
---|---|---|
Administració gral. de seguretat i protecció civil | 26,53% | 4,71 M€ |
Seguretat i ordre públic | 39,08% | 6,94 M€ |
Ordenació del trànsit i de l'estacionament | 21,80% | 3,87 M€ |
Mobilitat urbana | 10,96% | 1,95 M€ |
Protecció civil | 1,41% | 249.901,26 € |
Servei de prevenció i extinció d'incendis | 0,21% | 38.000 € |
No hi ha distribució associada a aquesta partida.