Comprèn totes les despeses dels serveis relacionats amb la seguretat i mobilitat ciutadana i aquells que hagi de realitzar l'entitat local per col·laborar amb l'administració general de l'Estat o de la comunitat autònoma en suport dels serveis de protecció i defensa civil, actuacions en cas de calamitats o catàstrofes, prevenció i extinció d'incendis i accions en general destinades a la protecció dels béns de l'entitat local o dels particulars, així com les que facin referència a l'ordenació del trànsit i de l'estacionament de vehicles. Es tipifiquen cinc grups de programes, es distingeixen els que tenen per finalitat la cobertura de despeses generals d'administració associades directament als serveis de seguretat ciutadana i protecció civil. A aquests efectes, s'entén per administració general les activitats dirigides a la planificació, coordinació, control, organització, gestió administrativa i desenvolupament de funcions de suport dels diferents centres directius que integren la política de despesa.
Categoria | Percentatge | Quantitat |
---|---|---|
Administració gral. de seguretat i protecció civil | 73,93% | 8,2 M€ |
Seguretat i ordre públic | 2,88% | 319.386,14 € |
Ordenació del trànsit i de l'estacionament | 22,08% | 2,45 M€ |
Mobilitat urbana | 1,10% | 122.208,12 € |
No hi ha distribució associada a aquesta partida.