■Proposta per al 2025
Comprèn les despeses d'aquells serveis que serveixen o donen suport a tots els altres de l'entitat local.
S'imputaran, per tant, a aquesta política de despesa les d'oficina i dependències generals; informació, publicacions, registre i relacions; desenvolupaments i suports informàtics de caràcter intern; coordinació i control general: arxiu, organització i mètodes, racionalització i mecanització; administració de personal; eleccions; atenció i participació ciutadana, parc mòbil, amb exclusió dels vehicles afectats a serveis determinats que s'imputaran a la corresponent rúbrica i despeses d'assessorament i defensa dels interessos de l'entitat.
Aquesta política de despesa integrarà les derivades d'activitats relacionades amb l'elaboració d'informació bàsica de caràcter general i sèries estadístiques sobre els diferents serveis de l'entitat local.
S'imputaran, així mateix, les despeses referents a gabinets d'estudi i informació i documentació de caràcter general.
Categoria | Percentatge | Quantitat |
---|---|---|
Administració general | 64,45% | 14,89 M€ |
Coord. organització institucional entitats locals | 15,60% | 3,6 M€ |
Informació bàsica i estadística | 3,52% | 813.486,68 € |
Participació ciutadana | 8,35% | 1,93 M€ |
Atenció als ciutadans | 7,78% | 1,8 M€ |
Imprevistos i funcions no classificades | 0,29% | 66.643,43 € |
No hi ha distribució associada a aquesta partida.